lunes, 12 de abril de 2010

PREMIO BLOG VIP

A nosa amiga Marta do blog " cole de colores " concedeunos este precioso premio.
As condicións son contar sete cousas sobre min e pasárllelo a sete blogs amigos.





- Encántame estar coa miña familia.
- Gústame viaxar.
- Adoro o meu traballo e conversar cos meus peques.
- A miña mascota é unha tartaruga " Rosita " ( herdanza do cole de Louro )
- Gústanme moitas cores pero a miña favorita é o rosa con topitos brancos.
- Encántame comer.
- Viveiro e as súas praias é o sitio do meu recreo

E os blogs son os seguintes:
- Olga " el rincón de la maestra "
- Pati y Jose Carlos " a nosa clñase "
- Bea " cousas de peques "
- Escola infantil de Quintela.
- Migallas de Catoira.
- Chus de " formigas"
- María de " historias de mi cole "

No hay comentarios:

Publicar un comentario